Från curry till världens kanske minsta max.

Jag måste få vara sjukt tragisk när jag är sjuk.
Det hör liksom till.
Och vet ni vad? I don't really give a fuck. Är jag tragisk så är jag.
Det är fränt!
I vilket fall känns det bra att någon tänker på mig eller till och med två på samma dag.
Jag blir riktigt nöjd här hemma i mitt svettnäste.
Gotta mig i att vara omtyckt en dag om året åtminstone, det ska jag göra.
Dags att ringa och kolla hur det går med fyllan snart.

"Anyway, jag har varit ute och knatat runt på stränderna och letat efter en engelsman jag har träffat och på vägen tillbaka gick jag förbi en bar där dom spelade mai-a-HIIIIIIIIIIIII!

Då tänkte jag på dig "

MER MAIIIII-a-HIIIII åt folket fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback