Hit me harder than ever.

Fröken Wallinder har anlänt i Åre. Fröken Eriksson är redan där.
Fröken Lundgren, hon ligger hemma i Sollefteå med mer feber är ever.
Just nu mår jag bra, har knaprat ipren och rökt en del.
Kollar på en av filmerna mor tog med hem,
den fungerar trots att de snacker dansk och jag inte fattar mycket.
Länge leve subtitles!

Mår jag inte bättre imorgon blir jag knäpp.
Har en del att uträtta innan 2008.
Tack och lov har jag en glad familj som snällt ställer upp
att köpa både leggings och stövlar om jag fortfarande ligger.
Sen var det det här med hur 2008 ska firas in.
Jag orkar inte egentligen! Men vad gör man inte även om man ogillar nyår?
Champagne tackar jag aldrig nej till, det är en drog som jag inte dricker ofta.

Tänk vad bra allt vore om jag vore rik..
eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback