Jag ser ut som ett fån, ja värre än vanligt.

Nu har Linda varit förbi med dräkten.
Hon är så himla snäll att jag blir lite rörd.
Frida var förbi, vi åt frukost och drog på stan.
Jag i flanellpyjamas under jackan,
men det är det ingen som vet.
Jag är sexig bara jag vill, om jag orkar.
Aldrig.
Anyway, det jag har på mig just nu tar priset.
Helt vansinnigt vedervärdigt.
Jag ser inte klok ut, inte på en fläck.
Två horn på huvudet, och nej, inga såna där söta djävulshorn som blinkar.
Det här går inte att beskriva. Det måste ses.
En klänning/dräkt med kanske världens osexigaste skurning.
Im lovin' it. Varför bara se lite halvdum ut.
Jag känner en tjej som tar med sig extrakläder. Helt klart.
Lillasyster säger ungefär upp bekantskapen med mig.

Dags att styra ihop en potatisgratäng till knytkalaset.
Vi ses där Jason, Bröderna Lejonhjärta, fånge nr 652 och ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback