Just my luck, och nej jag menar ingen high school film, det här är just my luck.

Alla mina planer bara far åt fanders.
Fan, jag skulle ju städa. Sure thing.
Drog fram dammsugarn och började.
Efter ett tag med musik i öronen tyckte jag den
sög jävligt dåligt och var nästan lite oroväckande tyst.
Jäveln hade ju såklart dött.
Nu svär jag såhär osexigt mycket också, men jag är fruktansvärt less.
Jag kom då på att julafton innebar makaroner på golvet,
vilket innebar att vi sög upp dom. Men inget i slangen där inte.
Nej, han dog bara. Och jag skulle vilja veta varför.
För nu ser hallen fortfarande ut som ett grustag
vilket stör mig, att dammsuga grus är bland det bästa som finns.
Knaster, knaster. Im a sick person i know.

Nu inväntar jag på att Eleni ska ringa från andra sidan antlanten.
Det vore roligt. Då har jag någon att prata med eftersom alla
andra jag känner är ute och svirar för tillfället.
Bastards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback