Mammas goda gärning, jag älskar det.

Mamma var och köpte 4 filmer innan hon for så att jag skulle ha något att göra, bless her.
Synd bara att jag såg nu att två av dem var skräckfilmer som jag aldrig vågar se ensam
och de två andra visar att vi är på olika stadier i livet. Kan man säga så?
Olika smak då det kommer till film har vi åtminstone.
Men, det är tanken som räknas och jag får skylla mig själv som inte gav bättre direktiv.
Nu ska jag värma mig i badet och sedan ska jag äta min blåbärssoppa
vilket är allt jag orkar ta fram när det är såhär synd om mig.
Sedan ska jag faktiskt kolla på filmerna, eftersom jag får lite dåligt samvete annars.
Hon är ju så snäll mor min! Hon är faktiskt bäst - ingen protest. Som det sas i varje match i kvartersfotbollen.

Men, ska vi ligga eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback