Nu är det över på riktigt snart.

2007 är nu över. I alla fall min tid här.
Har precis blivit färdig med dom där förbannade gratängerna.
Nu måste jag kila in i duschen och få på mig något innan Petra kommer.
Ska ner till henne och grädda den andra gratänger,
det ska även göras i ordning och hinkas vin.
Jag har ändrat mig. Det blir nog inte dräkten.
Fan, folk skulle ju bli rädda om dom såg mig.
Jag har bojkottat det hela och går istället som något annat.
Inte lika roligt kanske, men vafan. 
Who gives a shit?
Jag kommer vara full i vilket fall.

Det här var ett roligt år. Mäkta nöjd.
Vi kan ju låtsas i alla fall!
Lärorikt, men inte fan har jag blivit mer vuxen för det.
Nej, nu ska jag hitta på ett nytt löfte inför 2008.
Efter vinet ikväll så kommer det nog, vi får se.

Ha en trevlig kväll allesammans.
Vi hörs nästa år.

Du tog fortfarande priset i årets roligaste min.
Sjukt.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback