Såhär mycket onödigt skriver jag när jag är sjuk och har tråkigt.

En sista cigg och sedan ska jag sova.
Nu måste jag nästan vara frisk,
då jag hållt mig uppe i närmre 9 timmar i sträck.
Vafan, det ser ut att bli jobb och kanske krogen imorgon.
Moster Annica vill gå ut och jag är ju typ inte den som är den,
om jag mår bra vill säga. Jag får ta det lugnt helt enkelt.

(Dom som känner mig skrattar här, ni andra borde göra det.)

Röka ensam är kanske nummer 2 på listan över tråkigheter,
efter feber.

Kalinixta som vi säger på den varmare kontinenten.
Fy fan vad töntigt och världsvant det där lät,
men den tar jag på mig!

Jag har för övrigt inte skrivit såhär mycket på de senaste månaderna
som jag gjort nu idag, på en enda dag.
Roligt liv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback