Det är över så fort ibland.

Allting har sitt slut.
Idag mår jag som en jävla idiot.
Det blev lite väl mycket igår,
det kändes inte då. Men tro mig, idag känns det.
Kanske är sprit grejen för mig just nu?
Jag betedde mig bättre än någonsin.
Det är jag stolt över.
Något som gör det hela lite sämre är
att det är så jävla lättdrucket.
Innan klockan ens slagit nio hade jag sugit i mig
en halv 7a gin. Det gick fort!

Idag är halsen ond igen.
Jag har bråttom och känner mig stressad.
Kommer sova bort dagen,
det är bra med tanke på att jag ska resa.
Rätt långt.

Tack för den är gången ungefär Åre,
nu drar jag tillbaka till Funäs.
Där jag kanske hör hemma just nu?

Kommentarer
Postat av: yohanna

pluttan.. i miss! idag mår jag också som en idiot och halsen min är också paj :( vill äta pizza och vara bakis med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback