Helvetes jävla hora, för att uttrycka mig klart.

Jag mår förjävligt dåligt.

Inte nog med att jag kanske är världens elakaste brud.
Nu har jag satt mig i skiten riktigt jävla ordentligt.
Har ställt in mig så jävla hårt på att dra hem i helgen,
så nu har alla dragit till Funäs och det visar sig att jag
fan åt helvete inte tar mig tillbaka på söndag.
Helvetes jävla hora, för att uttrycka mig helt ärligt.

Jag svär så tungan blir svart, men vet du?
Det rör mig inte i ryggen just nu.

Antingen får jag försöka skräddarsy en resa till Funäs imorgon.
Vilket känns helt meningslöst eftersom jag i så fall kunnat åka bil med
mina vapendragare idag. Smart jävla tjej du är Carro, jävligt smart.
Eller så drar jag helt enkelt hem till stan och hoppas på att
jag hittar någon snäll människa som tar emot en slant
för att köra ner mig till Härliga Härjedalen på söndag.
Huvudsaken jag är i Östersund innan 17.00.

JAG ÄR SÄMST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback