Mycket faller på plats, eftersom.

Nu ska jag gå ner till GulligullSofia och lämna tillbaka datorn för idag.
Kanske ska jag sova en sväng innan jobbet?
Eller bara hänga och gänga.
Det visar sig.
Imorgon ska jag flörta och kanske hinna lägga ut lite bilder.
De kan behövas.

Jag vet var jag har dig nu, och jag är inte glad.
Inte alls.

Kom på nu, medan jag skriver att jag har kläder i maskinen.
Till ikväll. Jag är sämst.
Hem och hänga.

Det rinner tydligen skit ur din käft som andra
utsöndrar saliv. Häftigt.

Jag tycker om dig. Det. Allt. Mycket. Många.

Love always my hunbuns!

(Elin ringde. Nyss. Nyvaken. Hon är bäst.
Ikväll ska vi bli fulla,vilket jag glömde att påminna om.
Det är måndagsklubb. Woho.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback