Slyn-Elin och jag.

Jag kan inte bli trött på Snow (Hey Oh), det verkar vara omöjligt.
Nu sitter jag här med högsta volym och vill iväg,
igen. Långt bort.
Roadtrip med diverse sköna människor och framförallt bra musik slår allt!
Vägen till Åre var grym. (Förmodligen inte för chauffören Maria, men hon klagade inte.)
Vi söp, sjöng, rökte, drack och kissade. Sådär som man ska.
Resans kanske roligaste kort knäpptes även,
jag är dock osäker på om det är lämpligt att lägga ut eller inte.
Nu måste jag prata med Elin, vi kanske hinner dra till Sälen snart.
Innan det blir för sent. Jag är peppad igen.
Sprallig har jag varit hela dagen, nu är jag sådär jävla grispepp
som jag bara kan bli då jag ska göra något med Slynan och
som slutar i att vi är fulla och hänger i gäng med bland annat Cheeze.
Henne saknar jag massor. Mer än någonsin.

Vi ska lyssna på de grymma skivorna och bli fulla,
det har jag nu bestämt. Så fort jag slutar ikväll.
Jag får drömma om roadtrips och att träffa trollet,
hon kanske kommer i helgen för övrigt. Då jävlar!

Renee Renee - Paper Doll
Melody Club - Cats In The Dark
Red Hot Chili Peppers - Snow (Hey Oh)
Spiderbait - Black Betty
Rise Against - Paper Wings

Några få, men ack så bra roadtriplåtar.

Det är musiken som gör allt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback