Walk away.

Klart man lär sig vett under natten.

Men dra mig långt någonstans vad kallt det är hos My,
över natten.

Idag eller snarare ikväll kommer käraste Lena,
tillsammans med Milla.
Det ska bli roligt. Det kommer bli trångt,
men finns det hjärterum finns det stjärterum.
Vi har mycket hjärterum.
Förhoppningsvis är de riktigt pepp,
för idag är jag inte så misspepp som tidigare.
My jobbar sent, så hade det inte varit för dem hade jag nog
suttit på tvåan, druckit vin och somnat.
Typ.

Mitt språk. Mitt sätt att skriva. Jag känner inte igen mig.
Något har slagit slint, helt klart. Det ska jag ordna.

Jag ska nu leta reda på systemet,
ta en lång, varm dusch, plocka ihop i lägenheten.
Köpa lunch åt My och bara vara.

Det där bara vara, det är nog bland det bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback