Härliga veckodag.

Söndagar är den bästa dagen jag vet,

ÅNGEST!

Ja, lyckas man inte jämt eller?
Idag så har jag supit bort min lillasyster,
haft slagsmål i mitt huvud om vad som verkligen är reality,
funderat på hur vinfläcken på nya mattan ska försvinna helt och hållet,
tydligen pratat i telefon med halva världen,
skämts över att det hände, igen, precis som alltid verkar det som,
varit helt säker på att jag Julia nyckeln efter att hon säger att den är borta,
mått illa i kopiösa mänger,
tänkt städa upp men icke utan lillasyster, som jag supit bort.
Kom hem!

På något sätt verkar vi dra oss mot varandra
alltid, jämt,
trots alla ord och bortförklaringar.
Men nu har det gått längre än vad jag mår bra av!

That's what friends are for.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback