Hurry up, goddamn it.

Fucking jävla finally.

Jag är äntligen, och då menar jag äntligen färdig med att bränna all skit jag ska ha med mig då jag drar till Funäs.
Det känns fruktansvärt skönt!
Att jag är färdig med allt var väl en ganska stor överdrift, i och för sig, men jag har kommit en bit på vägen.
Det blev lite över 20 skivor god damn it, mp3:or så att jag och Slynan har diverse att lyssna på då vi ska vara nyktra och bara umgås. (Och nej, det är ingen alkoholism vi pratar om, snarare norrlands-tristess.) Nu ska vi bara gänga i häng och vara fräna, vilket vi alltid är, men utan de där extra ölen som ingen ändå gillar.

Det är ganska skönt att vara nöjd ibland.

Foo Fighters - Times like these

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback