Jag är kär, på nytt.

Sister Hazel - Killing Me Too

Jag känner mig lite sådär småförälskad, i just den här gamla dängan.
Nu ska jag ta mig i kragen, det vore väl på tiden.
Sista måltiden med familjen, haha. Fy fan vad jävla drastiskt allt kan låta.
Sedan ska jag packa, helt seriöst. Wish me luck. Jag ska bl.a. ha ner en cd-spelade, dvd och playstation i väskorna. Tillsammans med två täckbyxor, en dunjacka och tre andra jackor. Sedan ska jag dessutom ha med mig kläder såklart, och smink, och böcker, och skivor. Ja, jag ska ha med mig allt.
Tack och lov har jag mamma, jag klarar inte sånt här på egen hand.
Helt ärligt förvandlas jag till ett litet barn, jag slänger mig hellre på sängen och skriker än att tänka som en vuxen då det inte går som jag vill med att packa. Jag är för bortskämd.

Sometimes I envy you.

"Lend me your time and we'll go somewhere and kill someone baby
Show me your soul and I'll shine my light where it seems so cold now
Give me your lips and I'll tell you about all the things I miss the most
Open your mind and I'll crawl right up and sleep inside of it

When was the last time you felt high
Oh you were the best I've ever felt
I don't need you to fix me
I just want you to listen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback