Morgon mitt i dagen.

God morgon.

Jag börjar sakta men säkert närma mig mitt mål att vända på dygnet helt och hållet. Just nu kanske det inte går sådär jättebra, men det är något jag snart kommer över. Bränner skivor fortfarande, för fulla muggar. Jag har hittat så mycket bra musik att jag nästan blir lite tårögd och gåshud, ja det får jag definitivt. Elin körde upp mot Funäs redan igår och befann sig då jag sist hörde av henne hos Sis. i Hede. Men idag ska hon vidare, och börja jobba gör hon redan imorgon.

Själv måste jag ringa min tant och höra hur allt blir. Ellen, en av mina kära småsystrar fyller år på fredag så jag har nog bestämt mig för att stanna till söndag åtminstone. Då hinner jag förhoppningsvis uträtta allt som ska uträttas. Ja, jag kan ju hoppas åtminstone.

Idag ser det ut som jag ska ta en fika med Lena på stan. Om jag någongång blir färdig med det här vill säga. Det tar tid och det till och med tar emot att inte lyssna på musiken, om det skulle bli så.

Alla mina minnen är värda sin vikt i guld,
och ännu mer.
Utan dem vore jag kanske ingenting?

Notis Sfakianakis - Genethilia

Kommentarer
Postat av: Mary

jag vänder på fygnet hela tiden :S

Postat av: Anonym

fan gumman..! längesen man tjattrade med dig.. i miss you honeypie! ;(

2007-01-19 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback