Nu går det fort.

Tiden rinner ur mina händer.

Nu ser det ut som jag beger mig till Åre imorgon,
över helgen,
för att testa hur det är att vara där uppe.
Provjobba och bara hänga med My.
Förhoppningsvis går det galant.

Det känns dyrare, helt klart.
Jag är som vanligt dålig på att spara pengar,
men eftersom jag ska bli vuxen i år
bör jag kanske klara av det från och med nu.
För pengarna behöver jag, till Korfu.
Och jag vet ju, att om det inte går vägen
så har jag alltid Elin i Bruksvallarna som kommer.

I vilket fall, jag ska iväg.
Det är allt som är viktigt.



Annars är jag bara förälskad i Hugo.
Det är inte så konstigt, det är så det brukar bli.
Han är helt adorable.

Tänk att få vara sådär nykär igen,
fy fan vad jobbigt det blir efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback