Isbar och diverse annat.

Jag är ledig, det är så vansinnigt skönt.
Har 2 dagar då jag kan glida var jag vill,
inte bara fram och tillbaka mellan jobbet.
Grymt!
Jobbet är för övrigt invaderat av gamlingar,
sura jävla pensionärer från Sthlm.
Roligare kan det vara, men vi ler,
skrattar och fnittrar sådär barnsligt.
Bara för att.

Vi har byggt en isbar. Kvinnor kan.
Det är i och för sig inte färdig än,
men vi har kommit god väg.
Skottat och hållt på, massor och ännu mer.
Vädret är piss, annars hade jag tagit mig en
öl eller sjutton. Just för att jag är ledig och kan.
Det gör jag nog ändå, så fort Sandra är hemma från backen.

Ja just, nu ska det laddas upp bilder också.
De kommer bli verkliga mina partners in crime,
inte bara snicksnack.

Vi var ute i helgen. Det spårade, milt sagt.
Höll på att äta upp mina egna armar av ångest i lördags,
vi lyckas då jämt jag och Slyn-Elin.
Men jag drack ginhitõs och mådde gott,
om 2 månader drar jag för fan, förresten.

Och jag kan höra alla snackare, så mycket snyggare än mig och mycket starkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback