Nu har jag lekt färdigt, för idag.

Nu ska jag gå och göra något annat än det här.
Jag orkar inte mer, inte just nu.
Det tänks för mycket har jag märkt, speciellt här.

Hugo har för övrigt blivit grym på att prata,
fick ett mms igår där han både säger Dum-Peter
och Hej Lina. Hela jag smälte, jag blev nästan kär på nytt.
Han är min ögonsten!

" DU ska veta att jag saknar dig.."

För övrigt,
jag saknar lillasyster. Varför är tjejer såna jävla nötter mot varandra?
Jag måste ringas med henne. Styra upp. Lösa.
Mestadels bara finnas till hands, det är det allra viktigaste.
Jag minns mycket väl hur det var,
lilla hjärtat. Jag älskar dig!

En öl och lite gin på det här så ska vi nog ha fest ikväll ska ni se.
Keep it real, motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback