Älska Vôllan för evigt!

Det är härmed över. Ännu en säsong färdigstökad för min del.
Den nya börjar på fredag då jag drar till Grekland än en gång.
Känner mig inte laddad.
Jag vill gråta tills jag dör då jag tänker på alla jag lämnade igår.
Kommer sakna sönder mig.
Men, tiden går fort då man har roligt som världens grymmaste unge brukar säga.
Jag är så jävla nöjd med den här vintern att jag skulle kunna dra till stugan
och överleva som enstöring hur länge som helst.

Helgen var bäst. Helt klart. Ge mig den där helgen för evigt.
Ska ta det lite närmre senare idag.

Har massor att få gjort innan jag ska iväg på fredag.
Ska med Angelica till barnmorskan idag och lyssna på bebisens hjärta,
sedan ska vi på stan. I eftermiddag ska Hugo och Ellen plockas upp.
Åh, jag är verkligen hemma.
Och, det är verkligen över nu.

Tack för den grymmaste säsongen ever!

P.S - Vi har haft den bästa skivan om och om igen. Zebrahead -
Hello Tomorrow har kanske sjungits mest. Jag blir alldeles nipprig.

Kommentarer
Postat av: Jennie <3

Jag kommer sakna dig på Vôllan i sommar hjärtat, kanske hur mycket mest som hellst!! Men vi kanske ses i Grekland. Love you longtime tack för den här säsongen! :) Mycket kärlek

2007-05-02 @ 16:40:16
Postat av: Anonym

Jennie mitt hjärta! Jag kommer sakna dig kanske hur mycket som helst och Vôllan med. Kom ner till Grekland och häng i gäng, det gillar vi! Tack för säsongen göllet, det blir grymmare än någonsin nästa år kanske? Catch you on the flipside! Love C.

2007-05-03 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback