Den grymmaste helgen på så jävla länge.

After Ski 1000.

Sista helgen på säsongen blev en av de grymmaste.
Allt startade i fredags med att jag skurade min sista toalett
 och därmed sjöng i falsett av glädje typ.
Sjunga i falsett gör jag i och för sig ändå, men då var det extra glatt.
Sedan var det bara att dra hem, bli färdig och åka ner till Funäs
för att inhandla diverse sprit och mat till den stora dagen typ.
Vi kom hem och tog en öl. Och två. Och typ hur många som helst,
Sandra och jag.
Jennie och Emelie kom och lämnade saker och drog igen.
Lilla hjärtat med hennes vän, jag blev så glad att se 'na igen!
Därefter var det Eriksgården som blev osäkert,
vi dansade, härjade, röjde och hade sjukt roligt.
Jag träffade på min gamla idrottslärare Släggan som spelade i Farbror Fläsk.
Det var extra fränt och typ hur roligt som helst.
Vi kom hem sent efter flera ton av roligheter.
Och sov.

På lördagen klev vi upp i ottan och knäckte en bärs var.
Trotsade bakfyllan och började så som man ska.
Vid 12-tiden var vi typ dyng redan och begav oss till fjället
där vi satt hela dagen i solen och drack bärs och kissade i snöhögar typ.
Snygg-Timo spelade och vi var helt hetsiga.
Sedan var det bara att rulla utför slalombacken och ta sig till Brännet
där det var med After Ski. Här med Farbror Fläsk igen.
Vi var bäst. Vi hade roligast. Och jag älskar er!
Alla var dyngiga, några värre än andra.
Sjukt roligt. Det var så sött.
Sen drog vi hem. Drack mer bärs. Vissa somnade.
Andra grillade.
Det började bråkas och jag blev less. Riktigt less.
Men det behövs inte nämnas, för det hör inte till den här helgen.
Då hade allt förstörts.
Istället blev någon tröstad av typ världens grymmaste unge.
Sedan blev det tvärtom.
Vi bytte om. Drack mer och drog till Eriks där vi röjde.
Jag och Emelie hängde mest. Richard var grisdyng.
Maria var en zombie. Sofia hade halsfluss och drog hem.
Vi träffade Koks, sjukt rolig. Och Pete.
Kan en människa vara lik så många människor utan att det är farligt? Haha.
Vi drack shots och drog hem.

Söndagen betydde bartömning i Hamra och vi var tvungna att vara där.
Sjukt mycket folk. Jävligt roligt och helt galet.
Mer kan jag nog inte säga.

I måndags skulle vi ha dragit på måndagsklubb men det blev inte så.
Det blev Hamra och allt slutade i kaos.
Det spyddes och allt var bara kasst.

Igår åkte jag hem. Sa tack och adjö och grät krokodiltårar.
Hade inte Anders varit där hade jag nog gråtit konstant från klockan tre och framåt.
Jag hatar att säga hej!

Tack alla ni som varit med för en grym säsong.
Jag kommer sakna er massvis och tänka på er nere i solen.
Kom gärna och hälsa på, det gillar vi!

Lots of love, C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback