Äntligen har jag semester på schemat.

What an awful day!

Stress. Så har den här dagen sett ut från att den började.
Med ungefär 782490 ärenden att uträtta har jag sprungit runt som en galnine.
Okej, visst det må vara en liten överdrift.
Men det var så det kändes.
Blodtrycket låg på 196 genom whatever där på eftermiddagen
och det var tydligen inte alls bra efter vad jag hörde.
Men jag fick vad jag ville och sedan var jag nöjd.
Det var även de efter jag lovat att infinna mig på samma plats
så fort jag stressat ner och kände att jag hade tid att komma tillbaka.
(Att de gjorde mig lite ilsk hjälpte inte värst mycket.)
Vågen visade något och jag blev glad. Men bara lite.
Än är det inte över ska ni veta. Eller ja, det hoppas jag.

Jag har fortfarande mer än hälften kvar.
Dumheter. Nu vill jag komma fram och ha en grym helg.
Semester! Det är vad jag har nu och jag älskar det.
Nästa tisdag eller onsdag börjar jag jobba igen,
allt beror på när jag väljer att komma hem.
Vi blir många i stugorna och det kommer bli helt galet!
Nu får jag leva rövare utan fröken herself och det tar emot,
allt hade varit snäppet bättre om hon var med.
Hur fan lever man rövare utan en av rövarna kan jag undra?
Herr Eriksson har däremot bestämt sig att följa och det blir sjukt bra.
Sällskap hela vägen, en rolig själ som kommer trivas.
I like it!
Kan till och med hända att vi får sällskap från Norge,
då skulle han må!
Min största fråga är, räcker pengarna jag har nu eller måste jag ha mer?
Hard to say.
Spelar ingen roll hur mycket jag egentligen har,
jag bränner what's in my way.

Men några saker är säkra.
Jag har skivor att bränna, hår att färga, tvätt att tvätta,
saker att packa, öl att köpa osv.

Och, så luktar det underbart.
Jag trivs.
Det är underbart!

Jag blir alltid glad av att se dig!

Kommentarer
Postat av: me myselfe

Men kära hjärtanes, du klarar nog att leva rövare utan mig för en helg. (dock har den helgen varit for ever då vi inte setts på evigheten själv). Men, ha så jävla roligt, och lev loppan för min del också! Jag ska praktisera färdigt jag så länge. När du kommer hem är jag all yours baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback