Ett enda råd som alla bör ta.

Ta detta goda råd från mig om ni någonsin ska ta något:

TRYCK ALDRIG SÖNDER EN VAGEL(jävel) vare sig med
tandpetare, fingrar, nålar eller diverse som stör ögat.
Denna dumma sak utsatte jag mig själv för idag
och det slutade i ett helvete.
Mer ont. Mer var. Mer svordomar.
Mer blinkande för att den stör och det resulterar i att det gör ännu ondare.
Och, att man ser helt störd ut.
Det går alltså ont i en ond cirkel och det är som vi alla vet livsfarligt.
Detta är ett råd som vi alla bör ta och som även jag borde gjort.

Ibland ska man kanske lyssna mer på sin mor, det verkar som det.


Kommentarer
Postat av: mams

Ja, absolut lilla gumman. Puss mams!!!

2008-05-01 @ 00:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback