Ett segt stycke fröken Lundgren.

Ett stycke Carolina Lundgren är jävla slö.
Just as usual.
Nacken har gått i strejk och jag skyller på vädret.
Det är fan dags att få lite sol nu.
Mamma har ringt och berättat att i fjällen har de minsann
inte heller så fint väder, men bättre än här.
Där, jag citerar " - Är det några blå fläckar på himlen, men resten är grått."
Jag skulle gärna ha några blå fläckar här,
här är det bara grått. Grått. Grått. Grått.
Jag känner mig bitter. Bli inte förvånade.

Som svar till Jennie lille vän.
Jag har planerat fjällen, men vet inte än hur det blir.
Var meningen att folk skulle haka, nu verkar det inte bli så.
Jag är för feg för att bo i stugan själv.
Får iofs bo i personal.
We'll see my dear.

Det är dags för ett stycke Carolina Lundgren att gå ner på jobbet.
Ledig en lördag, älskvärt!
Trevlig kväll.

I gotta see you.

Kommentarer
Postat av: jennie

Att tilläggas bör att det är suuuuuuuper fint väder här på völlan nu och det verkar bli en as nice helg! :D Och ang. afterskin. duger inte vi som sällskap och sovsällkap?

2008-04-11 @ 18:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback