Fröken-i-sista-sekund-för-allt. Inklusive sömnen.

Kanske är det så att du har rätt förresten.
Mr. what-ever-you-wanna-be-called.
Är det såhär det är tänkt att allt ska se ut?
Jag börjar faktiskt att fundera.

Casonovas förföljer livet på de flesta också.
Som en tjej på tv typ sa häromdagen:
"Jag har träffat  fler än vad som är bra för mitt eget bästa."

 Nu är jag nog bara naiv igen, how i love to be right.
Men tänk om.. massor.

Det är även dags för Fröken Lundgren att sova, long time ago.
Imorgon ska jag upp i ottan igen.
Kommer befinna mig på jobbet på tok för tidigt bara för att inte försova mig.
För det är sådan jag är. Latheten själv.
Imorgon är det massor att göra, även att jag har massor att uträtta.
Som att ringa mottagningen för nytt recept, ute i sista sekund. Som vanligt!
En ny tjej att visa runt. En hel del folk. En massa saker att göra.
Oh lord. Give me strength. (Om jag ändå vore troende..)
Det kommer bli roligt trots allt, jag är säker på det!
Och så är jag övertygad om att fler positiva saker kommer hända.
Jag är säker..

Sol i sinnet. Det har jag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback