Fuckin finally.

Äntligen lever jag på internet igen!

Finally har telia fått fingrarna ut och fixat mitt liv och andra värld.
Internätet.
Så härmed kommer det uppdateras vilt vad gällande mitt liv
och allt omedvetet dumt och planerat bra som jag sysslar med.
Av en vild chansning provade jag att kolla om modemet ville funka idag
och det var en glad surprise jag fick ska ni veta.
Herrejösses, det bara spritter i kroppen.
Sinnsykt hur jävla beroende man egentligen låta,
och vara även förvisso.

Ett annat beroende jag däremot får svårare med är rökningen.
Smart-ass lyckades lämna hela paketet på jobbet.
Väldans intelligent. Jag kommer gå i taket inatt.

Så, välkomna tillbaka till det mest meningslösa man kan ägna sig åt.
Men jag gillare, just nu. Tills jag inte längre har ens något meningslöst att säga.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack så mycket carro! :D Haha vet du vad, här faller snön idag !! jag blev en aning chockad jag med, men
hellre snö än regn så jag får vlä vara nöjd :P haha :D Hoppas allt är bra med dig! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback