Helt galet gott i och med att det är förbjudet.

Mitt jobb är livsfarligt.

Vissa, inga namn nämnda, befinner sig nu på GastroNord.
Vansinnigt roligt kan jag tro, men vansinnigt tröttsamt även.
Inte på ett trist sätt, mest bara för att stora städer gör mig trött.
I vilket fall,
det betyder att jag är själv tills jag drar från stan.
Givetvis på grund av det var det löjligt mycket folk idag.
Här har det sprungits av häckar i massor.
Vi kan ju låtsas åtminstone, för det är så det känns.
Och, det kommer inte bli bättre från och med nu.
Jag trivs dock vansinnigt bra med det hela och känner mig mäkta nöjd.
Ett glas vin efter jobbet löser det mesta, tillsammans med solen om dagarna.
Det är just därför mitt jobb är vansinnigt ibland.
Ett glas vin för att bli av med stressen är inget jag tar var dag,
men det blir lätt så för en del att det blir en vana.
And then you're stuck.
Det är något jag ska försöka hålla mig ifrån.
Men idag, då är det fasen lagligt!

Även att jag är vansinnigt laddad inför slutet på veckan.
Imorgon beger jag mig på jobbet tidigt så jag hinner köpa en del innan jag börjar.
Här ska nu hittas något snyggt!
Jag saknar Vôllan men snart ska vi ses igen!

I absolutely adore you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback