Jag har gjort helg.

Okej, jag har härmed bestämt mig.
Jag ska komma till fjällen!
Givetvis duger ni både som sällskap och sovsällskap käraste.
Jag saknar er så förbaskat mycket!
En hel vinter utan fjällen.. Im going nuts!
Hur har after skin överlevt utan mig?
Och allt sälande, det kan inte ha gått..

För övrigt har jag härmed även gjort helg!
Imorgon ska det inhandlas förfest-dricka.
Som jag sa till herr Eriksson,
vad dricker man på förfester?
Det var så längesedan att jag glömt. (Läs låtsas glömt.)
Är det något jag vill varje helg är det att förfesta,
så jävla illa att jag kan dagdrömma om skiten.
Måste även köpa några paltor att ha på mig o.s.v.
Lycka till!

Och du Jennie,
behåll gärna väderrapporterna för dig själv.
Allt som har med dåligt väder att göra är okej,
MEN,
finväder och förbannelser vill jag inte veta av.
Inte förrän solen skiner så det gör ont i ögonen här!

Tell me what concerns you darling and i'll help you out..

Kommentarer
Postat av: jennie

braaaa att du kommer!!! ska vi bo med dig uppe i stugan då? är du ensam där eller whoot! looove

2008-04-12 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback