Nätterna tar musten ur mig.

Det är just det här som är det farliga mer internätet.
Jag håller mig vaken fan till dödens död.
När ska jag sluta vara så lätt-beroende?
Som idag. Banoffee pie och tårta.
En liten bit av varje. Givetvis.
För socker kan man inte säga nej till.
Dom där jeansen jag planerat får jag däremot säga nej till.
Vafan, beach 2008. Vad är det?
Jag sysselsätter mig inte med så onödiga saker.
(Jag ligger hemma och försöker svettas ur fettet i min bunker istället.)
För är det något jag har gott om är det för mycket tårta i kroppen och min bunker lagrar värme.
Bättre än en finsk sauna efter isbadet.

På tal om allt och ingenting så är jag ledig på lördag.
Rita kors i taket kära vänner,
nu har det slagit slint helt och hållet någonstans.
Fast, jag gillare of course.
Det ska bli 30-årsfirande för hela slanten
och det ska bli vansinnigt skönt att ha en ledig kväll.
Sådär mitt i helgen.

Kan det annat än att sluta illa?
Svaret på frågan är nej.
Det går mot alla principer. Det är bara fel.
Du kan inte hitta ett rätt på papperet.
Men,
är det kanske vad som gör det så vansinnigt bra?
Dras man inte alltid till det förbjudna?
Jävla påhitt sedan bibelns gamla dagar.

Why is it all so damn complicated?
Inga fler mardrömmar inatt. Det hoppas jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback