Norrlands möjligtvis största röv.

Jag kom precis på;
Allt tårtätande kommer fan göra att jag blir fet(are än tidigare.)

Löjligt får ni säga bäst ni vill.
Men försöka ta med er min röv in i en provhytt och testa jeans.
Beskriv sedan känslan efter detta moment
och tro mig du kommer påstå och mena helt allvarligt att du
fötts med norrlands största bakdel, röv, kalla det vafan du vill.
Det var precis vad jag anklagade min mor att ha fött mig med
igår när vi åkte stan runt och testade olika sorter.
Sure, jag provade bara 2 varav båda var mest på skoj,
hon däremot krånglade sig in och ut i flertalet påhitt och svor mer.
Men still, jag är den i familjen som besitter den besvärligaste rumpan.
Det var en jäkla nitlott att dra.
Men å andra sidan, jag landar ju i alla fall mjukt när jag ramlar
och som de flesta vet händer det alltför ofta!

Tillbaka till poängen.
Om jag äter tårta på alla dessa kalas kommer jag inte tappa en millimeter
på vad som hänger fast på mig och det innebär att jag kommer svära
ännu mer nästa gång jag ska prova jeans.
Or even worse, då tårarna ofrivilligt sprutar för att man påminner om en strandad val.
Det händer en gång i årtiondet och enbart på dåliga dagar, men vad vet man?
Synd bara att tårta är rätt så gott,
det ser ut som att jag får vänta ett halvår till med de där jeansen.

Så,
få har jag precis slösat 5 minuter på något så vansinnigt onödigt.
Allt snack om min röv kan vi släppa.

Nu låtsas vi att inget av det här hänt. Du vaknar upp och minns inget. Poff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback