Nu vill jag leva för alltid.

"Jag har femhundra kvar, men jag tycker om dig ändå.."
Minnen är en stor del och kommer så förbli.

Det här må vara ett ögonblick i mitt liv.
Men låt det så vara, för det kan vara en av de bästa stunderna.
Att skratta, må bra och njuta av verkligheten om så bara för en stund,
det gör mig mer än väl!
Ett ögonblick kan säga mer än tusen ord,
ett uttryck i ett ansikte kan få själen att må.
Bara må, sådär underbart som endast en del är förunnat.
Orden spelar ingen roll,
en blick kan räcka och då faller allt på plats.
Det biter i kinderna, det knastrar av grus, varje känsla räknas.
Om det är så livet ska vara, då vill jag leva för alltid!

"Ögonen är hjärtats spegel"

Time after time..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback