Pappskallar kan inte ens förstöra dagar som denna.

Solen skiner utanför mitt fönster idag igen!
(Det betyder att min lilla bunker är helt upplyst
och det är omöjligt att sova vare sig man vill eller inte.
Note to self: Köp rullgardiner!)
Det ser ut att vara wunderbar ute och jag blir så glad!
Igår värkte det i alla nerver av längtan till fjällen,
problemet på andra ställen är att allt blir grått och trist.
Där lyser snön åtminstone upp en del och det är bara fint!
Om en vecka och lite mindre är planen att jag ska vara där,
sitta ute i solen och dricka öl med mina vänner.
Jag håller tummarna för det där med solen..

Annars är det helg igen.
Det betyder att jag nu kommer jobba konstant tills jag åker i stort sett.
Men det gör mig bara gott!

Vill också önska att alla kunde hålla sig till sitt och inte lägga sig i andras.
Problemen och kvalen kan vara stora nog ändå.
Jag är stolt över dig Jennie, det här kommer vara den största tiden i ditt liv
hittills åtminstone och det är något du aldrig kommer glömma.
Men,
gör precis vad du själv vill när du själv vill. Låt ingen styra dig.
Du är du, och du är bra precis som du är!
Så det så.

Nu ska jag göra mig färdig.
En lunch på stan vore gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback