Precis som en söndag bör vara, nästan.

Min lediga söndag!

Vad hände egentligen med det vackra vädret kan man undra?
Solen har nu förskönat mina dagar här på slutet,
men den enda dagen då jag möjlighet att riktigt njuta så
flockas det moln på himmelen.
Men lika glad är jag för det i och för sig,
allt jag hoppas på just nu är egentligen att vädret inte sviker mig på Vôllan.
Megataggat som Jennie säger, det är det verkligen!
Jag har slöat framför datorn större delen av dagen
och resten har jag spenderat hos mor där årets första grillade har avsmakats.
Helt galet gott var det!
I övrigt ska jag jobba en massa här nu i veckan, innan jag drar vill säga.
Mässan ska besökas av vissa, egentligen hade jag velat vara en av dom.
Men, någon ska ju hålla stället under kontroll också.
(Ja, det låter ju bra åtminstone. Det är väl kanske inte min roll dock..)
Allt är lite diffust nu.
Jag måste fortsätta kolla busstider och planera när jag ska hinna inhandla allt innan torsdag.
Det kommer inte finnas mycket tid över fram till och med dess.
Jag som hatar att planera!

Det kommer kännas tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback