Tillbaka till Vôllan och hem igen för ett tag framöver.

Galen helg.
Konstant fylla och vansinnigt roligt.
Det var så Vôllan i helgen var minsann, and i liked it!
Det blev dags att bege sig hemåt igår,
det kände jag när alla dagar smälte samman
och minnen inte gick att hålla reda på från dag till dag.
Några höjdpunkter har det dock funnits,
men egentligen blev allt en smet.
Alla var överallt och ingenstans. Jag däckade 2 dagar i rad,
efter 2 vansinnigt roliga dagar på fjället.
Det innebar en massa pengar som jag inte spenderade
och det innebär alltid lycka!
Jag fick åka bräda ner för backen
och dricka punsch med varm choklad halva vägen ner
med ett gäng grymma skidskolelärare.
Anders försvann en natt, Jennie och company försvann alla nätter.
Maria kom fram och tillbaka och hälsade på. Det var längesedan!
Ett år sedan sist med allesammans och ett år kvar igen förmodligen.

Allra roligast var igår på väg hem när Anders och jag slängde sopor.
Herr Eriksson tog en påse som jag inte kände igen och frågade:
- Är det här också sopor?
Givetvis antog vi båda det tills jag kom på att den där påsen innehöll min ps2a med grejer.
För sent.
Då låg den redan i containern. Så fram med verktyg, kryckor och diverse saker.
Jag skrattade så jag kissade på mig ungefär
och väntade bara på att herrn skulle få krya in i containern.
Men, han slapp. Och vi fick upp det. Så nu är min sop-ps2a här hemma och vill bli spelad på.

Borta bra men hemma bäst. Vad händer med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback