Världen är faktiskt inte så stor, Lasse liten.

PS.

Det ringde på min telefon ikväll. Men jag missade det som vanligt.
Numret visade Norge och jag tänkte först Maja.
Sedan plingade den med ett sms och det var från Annie.
Något som typ,
"Carro ring mig för helvete. Du kommer aldrig fatta detta. Puss Annie"
Så jag skickade mitt eget och hon ringde upp.
Tanken var att hon hittat på en grek och jag blev helt yr av en rolig historia,
trodde jag.
Hon hade sprungit in i en karl på en fotbollsmatch som hon yrade lite med.
Frågan om hon jobbat i Barcelona kom och hon svarade givetvis, nej.
Men att hon jobbat i Grekland flertal år.
Där kände han också någon som jobbat,
men Grekland är ju rätt stort så risken var ju liten.
Shootm, tyckte Annie och så gjorde han.
Carolina was the first name, just like mine.
Lundgren, was the second name också precis som mig.
Hon blev helt sinnsykt glad och det var helt galet sa hon.
Jag hade ännu inte kopplat vem hon stött ihop med,
men det visade sig vara Mr. Krisell himself.
Mannen, myten och legenden som jag spenderade 3 år med.
Jag blev helt chockad men hann byta några meningar
innan pengarna på norgetelefonen tog slut.
Så jävla roligt! Det gjorde nog min dag.

The world is mine.

(För er som inte vet:
Mr. Krisell bodde jag med under mina 3 år i Malung
och Annie har jag spenderat somrar med i Grekland.
Typ som häromsist när vi bodde tillsammans hela sommaren.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback