Varning overload.

Rise and shine, sleepyhead!

Väckarn ringde sådär för en 20 minuter sedan.
Tänkte först i ett desperat hopp om mer sömn snooza
men blev faktiskt rätt så lättad när det sedan inte gick.
Det betyder att jag inte heller kommer kunna försova mig.
Det betyder också att jag har massor i hjärnan,
det är nog risk för kortslutning snart.
I och med att det är så osäkert om herr Eriksson följer med
planerar jag ändå med bussresa och måste därför vara fit for fight
08.45 imorgon bitti när bussen lämnar Sollefteå stad.
Det blir knappast bättre av att jag inte kommer hinna lämna jobbet
förmodligen ens för en liten rast idag.
Möjligtvis för att hämta recept, men det är också allt.
Skulle behöva gå på banken. Och springa på systemet..
Jag är totalt oorganiserad!

Planering är inget för mig.
Men,
det börjar bli dags att bli redo för en dag med folket.

Ha en underbar dag!

Och då, i den sekunden kommer mitt hjärta le och jag kommer skratta.
Så lycklig gör tanken mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback