Another saturday night.

Helt plötsligt är det visst lördag.
Helgen går utan att jag känner ett minsta sug på något.
Varken att gå ut eller träffa en massa människor.
Trots det ska jag ut och äta ikväll,
tillsammans med Mona.
Det är sista helgen hemma för henne innan hon åker tillbaka
ner till Östergötland och lever loppan.
Känner ingen lust att laga mat idag,
då är det mycket bättre att dricka gott och äta gott
utan att behöva tänka på allt runtomkring.
Och framförallt att slippa diska!

Skulle behöva hitta något att ha på mig,
det spelar ingen roll hur mycket nytt som ligger där inne.
Jag har ändå aldrig något att ha på mig.
Måste plocka ihop lite innan hon kommer hit med,
vi ska ta ett glas vin och snacka strunt innan vi går ner och äter.
En lugn lördagskväll ser det ut som. Skönt.

But I still can't stop thinking about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback