Clocks.

Nu har jag hunnit sova en sväng till.
Det var vansinnigt skönt, men ännu är jag inte utvilad.
Kunde inte sova speciellt bra inatt och det känns idag.

Har duschat och gjort mig halvt färdig.
Det vill säga att sminket är på och jag har bestämt
mig för att vara stenhård och inte vika en millmeter
när jag ska prata med doktorn, inte en tår.
Det är lika bra det, då slipper jag se ut som en panda
när jag ska gå därifrån efteråt.
Jag vet att karln i fråga är en gäst hos oss, vilket gör det ännu svårare.
Av någon anledning skäms jag, eftersom jag alltid ska vara glad.
Jag får se hur det går. Det blir säkert bra.

Borde göra något att äta.
Såg pannkakor på bild och blev himla sugen.
Jag får se om jag orkar. Något måste jag få i mig.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback