Dag ut, natt in.

Andra meducinkuren är nu svept.
Den smakade lika mycket hallon idag när den smälte på tungan,
och jag menar inte gott som i hallon utan hallon som i hallon.
Än har inte kroppen domnat av, igår började det med tungan
sedan benen och armarna. Men det kommer nog snart och då ska jag sova igen.

Har varit väldigt ohälsosam idag. Nyss var jag ner och köpte massa karra.
Äter en del nu, men jag vet att jag snart är less.
Det är aldrig lika gott när det väl är hemma, då får jag ont i tänderna av att bara se det.
Förkylningen håller i sig, men mamma gav mig svartvinbärssaft när jag var hemma.
Massa c-vitamin, då blir man både pigg och frisk!

På med pyjamas, borsta tänderna och sova typ ett dygn till.
Jag borde be någon väcka mig 11 imorgon, då kanske jag får lite luft i mig.

Kalinixta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback