Ett sista ryck.

Nu har jag nog myst färdigt. Blir bara tröttare och tröttare.
Lite frisk luft kan nog göra mig gott!
Men innan jag promenerar ner på stan för att köpa cigg
(det är just för giftet jag tar den långa promenaden ner, nyttigt!)
så ska jag göra ett ryck här hemma banne mig.
Mamma kommer hem imorgon och det är förvisso renare nu än
när de for, men jag tänkte plocka ihop på min lillasysters rum
som jag skapat något slags tredje världskrig av med alla mina saker.
Sedan tänkte jag också ta mig an att rengöra toan nere,
där hundar och diverse monster brukar hänga utan att rengöra.
Det ser rent ut sagt jävla vidrigt ut där nere!
Men om en timme eller så kommer det vara skinande fint och gräsligt grönt igen.

Nu gör jag ett ryck. Lycka mig till.

Filakia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback