Feel good music times two in one day.

Ännu en feel-good låt. I det lite lugnare laget.
Jag fick den hemskickad och uppvärmd av fröken Hellstadius.
Citat:
"En go låt till en go tjej!"

Det gör mig varm att veta att det finns snälla människor i världen.
Måhända att det lät fel, klart det finns snälla människor.
Nu har jag satt mig i en svår situation.
Det värmer att veta att snälla människor tänker på mig och vill mig mitt bästa.
Även om det inte är något jag strävat efter så gör det mig glad.
Och det tackar jag innerligt för!



"Where do you go, with your broken heart in tow?
What do you do with the left over you?
How do you know, when to let go?
Where does the good go? Where does the good go?

Look me in the eye and tell me you don't find me attractive
Look me in the heart and tell me you won't go
Look me in the eye and promise no love's like our love
Look me in the heart and unbreak broken
It won't happen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback