Feel-good music.

En sak jag inte drömt var att herr Eriksson ringt under natten, men så väck som jag blir har jag inte hört.
Ska nog ringa honom inom kort och höra hur full han var igår, det brukar vara så lördags-nätter.

Har kollat bilder från dem som varit nere på ön i sommar. Jag blir lycklig och ledsen på samma gång.
Jag har saknat allt, det har jag verkligen. Var helt inställt på en vecka i september till alldeles nyligen.
För det första kostar det pengar. För det andra kan det vara psykiskt dåligt att åka ner, det blir mycket på en gång.
En sak är säker att jag skulle inte vilja åka utan mamma. För det tredje är fröken Argyros aldrig där.
Mr. Woods har kärleksproblem som vanligt och ja. Det skulle bli konstigt. Jag hoppar nog hela resan till nästa sommar.

Det här är feel-good music när den är som bäst. Den ger mig mycket.
Jag kan lalla omkring i pyjamas med hårtofsar över hela huvudet en hel dag!




Don't stop me now!

Kommentarer
Postat av: sofia

såg din kommentar till blondinbellas inlägg om din smäll in i väggen.. kände igen mig själv i din beskrivning om hur du fungerar och kände att jag var tvungen att läsa din blogg och lämna en kommentar här, hoppas allt är bra tjejen :) och kom ihåg, ingen klarar av allt!

Postat av: Anna

Vem är det som sjunger?:)

Kolla gärna min blogg!

2008-08-31 @ 18:10:15
URL: http://brunettanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback