Giv mig ord.

Håller på att försöka börja göra mig färdig.
Är seg från igår. Vi var ut och åt. Mamma. moster med väninna och jag.
Massor av tapas och vansinnigt gott, som vanligt!
Vi drack vin och hade det trevligt, lite för trevligt kan tyckas.
Precis som jag var ute efter, nu är jag seg idag och då släpper pressen lite.
Helt sjukt. Men att vara bak-seg hjälper oftast. Jag blir mer rak då.

Har just gjort lite frukost och ska äta lite innan jag blir klar.
Mamma har åkt till Åre och ikväll åker jag till lägenheten.
Familjen är på hemväg och då är det inte lika roligt längre.

Det är dags att slita tag i mig själv.
Önska mig en trevlig dag tack, det kan jag behöva.
Och tack för en trevlig kväll!

Gör mig illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback