How do you like me now?

Det var dumt att sova mitt på kvällen,
men jag var ju så himla trött.
Det var också dumt att sätta på datorn,
jag är helt såld på ett spel här på internätet.
Helt störtomöjligt att sluta spela ska ni veta!
Men jag ska göra mitt bästa, jag måste sova.
Känner mig tom. Konstig. Vad fan står på?
Jag är inte riktigt jag än, av någon skum anledning.
Men jag kan inte sätta fingret på vad.
En sak är säker, jag skulle bra gärna vilja veta
för jag tycker om att må bra!

Dum-dum-jag har självplågat mig själv idag också,
en sån där läskig kriminalserie gick på tv
och jag kunde inte låta bli att tjyvkika, med ljudet på!
Så korkad har jag inte varit på länge. Med alla mardrömmar jag drömt på sistone.
Nu har jag slagit på basket istället,
det känns som lite bättre då.
Ska läsa en stund i boken, som för övrigt är suverän, sedan ska jag banne mig sova.

Allra mest önskar jag att allt blir bra nu.

Kalinixta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback