It's just a feeling, let it be.

Jag är uppe och hoppar!
Känner mig utvilad på en konstigt sätt,
samtidigt som jag tror att jag inte kommer kunna sova
är jag fortfarande monstertrött och ögonen kliar av sömn.
Planer har jag inte gjort idag, precis som vanligt.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte ligga i huset
alldeles ensam hela dagen som jag gjorde igår,
det blir så tyst och trist efter ett litet tag. Välbehövande och skönt, sure.
Men, jag kommer på spunk om jag bara stannar inne idag.
Så, jag ska nog göra mig färdig om någon timme och kanske
gå ner en sväng på stan eller så, vi får se.
Det beror på hur pigg jag blir.

Annars ligger jag här i sängen och njuter av livet.
Har drömt vackert inatt och den där känslan av att inte vilja vakna
den är fast i mig. När det man drömt om var så fint
att man inte vill öppna ögonen utan att se var allt slutar.
Verkligheten kan vara precis lika spännande och vacker,
det gäller bara att ta vara på stunderna så är de värda mer än diamanter och guld!

För tänk att leva i en fantasivärld för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback