Jag är på väg.

Jag tog mig upp klockan 7 och fick in tvätten i maskinen.
Att jag sedan gick från vaket tillstånd till sömn på under tre röda
fram till all tvätt var färdig klockan 2, det hör inte hit.
Nu luktar det gott i lägenheten av ren tvätt, jag har dammsugat och vädrat.
Nyss började det dugga så jag fick hänga in den fuktiga tvätten istället,
snart har jag därför regnskogsvärme här inne.
Det har varit en skön dag, en lugn dag. Jag känner hur jag är på väg tillbaka.

Av någon anledning flyger det omkring småkryp i luften,
som knott fast ändå inte. Bananflugor vägrar jag tro att det är.
Jag har fan rent här hemma och där det är rent trivs inte dom!
Men mitt mål ikväll är att döda varenda en.
Och så kanske jag ska laga mig en middag, även fast jag har soppa kvar.
Vi får se vad som händer, vi får se.
Känner mig fortfarande vansinnigt trött. Nästan så att jag måste hålla mig vaken
En kopp kaffe vore gott. Det har jag inte druckit på flera dagar nu.
Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback