Mondays that i hate.

Tidig måndagkväll.
Jag är fortfarande hemma, sängliggandes.
Här har jag varit i stort sett hela dagen, mycket spännande.
Regnet öste ner när jag vaknade, så jag läste lite i min bok istället.
Vädret blev lite bättre, jag tog en dusch.
Sedan regnade det igen och jag läste lite mer.
Gjorde mig färdig för i stort sett ingenting.
Slog på tv-n och läste lite mer.
För några timmar sedan hade jag läst färdigt boken,
den är slut nu. Lite jobbigt. Det var en sån där bra bok som aldrig får ta slut.
Jag skulle laga mat, äkta pita gyros, men det är jävla svårt utan grönsaker.
Ska fixa det snart, hoppas jag.

Som sagt. Spännande dag.
Men jag orkar inte göra mer idag. Har ingen motivation.
Känner att jag redan gått upp i vikt av min sjukskrivning,
gör inte mycket annat än äter och sover som sagt.
Men jag skiter i vilket. Jag vill bara bli piggare, gladare, mer som jag egentligen är.

Saknar mycket, allrahelst dig - mig.

Kan det vara så att det är saknaden som äter upp mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback