Oavsett vad jag bestämmer mig för.

Jag har tagit det mäkta lugnt idag,
tvättat undan tvätt och städat åt mamma tills
resten av piraterna skulle komma hem och härja.
Sedan sov vi två timmar till mitt på dagen, Yngve och jag.
Bara sådär! För det behövde vi minsann.
Tog med mig mor hem hit till lägenheten där jag är nu igen,
här har vi städat och plockat tillsammans så nu är det fint.
Jag rensade garderoben. En hög liknande en majbrasa kastades/gavs bort.
Ren och skär separationsångest, trots att det är saker jag aldrig rör,
men nu får jag plats med mer i garderoben igen!

Annars så mår jag bra idag. Upp och ner.
Lite som en berg-och-dal-bana man inte kan lita på.
Funderar på att gå en sväng. Det har regnat och det luktar så gott.
Synd bara att det är himla kallt.
Jag vill ha sommar.
Därför saknar jag Grekland. Men annars inte. Det blir för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback