Ska vi ha tråkigt tillsammans?

Jag hade väldigt trevligt igår. Först fikade jag på stan med Björn.
Sedan åkte vi hem och jag gjorde mig redo. Åkte hem till Veronica där hon inte hittade några kläder.
Vi drack lite vin och vandrade till stan. Middag på Impuls och bowling för första gången på över 10 år!
Jag kan helt ärligt säga att jag var totalt värdelös. Dessutom fick jag skavsår av skorna.
Men, vi hade roligt åtminstone. Vi gick sedan tillbaka till Impuls och hängde med folk.
Jag rökte mest känns det som. Borstbindare. Jag ska fan ta mig i kragen och sluta illa kvickt.
Så fort jag har tillräckligt med motivation.

Idag har jag bestämt mig för att bara ha tråkigt. Jag ska ligga här hemma och sova.
Kolla på en tjejfilm och äta snask möjligtvis. Men det är det roligaste jag tänker göra.
Man behöver faktiskt ha tråkigt ibland också.
Hur ska man annars kunna uppskatta när livet är som roligast?

Fina blommor. Vackra människor. Den som gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback