Slacker söndag.

Jag har gjort absolut ingenting och verkligen så idag.
Har myst omkring i lägenheten, packat upp alla kläder som varit hos mamma.
Varit hungrig och märkt att jag inte hade någon mat hemma.
Note to self: Måste handla oftare.

Nu hittade jag i alla fall en liten kycklingfilé och lite ris.
Tillräckligt gott och absolut mättande.
Jag måste börja jobba snart, eller möjligtvis gå lika mycket som jag gör på jobbet
annars kommer jag fan att bli fet. (Igen.)
Det vill vi ju verkligen inte, då måste jag köpa ännu mer kläder!

Jag ska försöka hitta en bra film och dricka mer saft.
Fick sockersug hipp som happ och saft funkar bra.
Efter det ska jag sova. Jag är groteskt trött, som jag alltid är nu för tiden.
Det komer över mig som en våg oftast, bara sådär.

Jag är kär i dig - aldrig har jag varit så glad.
Trodde vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback